Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Standard

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη… πήρα το θάρρος να σου γράψω γιατί πραγματικά νομίζω ότι ήμουν εξαιρετικά καλό παιδί την χρονιά που πέρασε.  Ναι… ναι… καλά διάβασες και αν δεν με πιστεύεις δες…

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Έδωσα δεύτερες ευκαιρίες σε ανθρώπους που μάλλον έπρεπε να είχαν πάρει αυτόν τον δρόμο που λέει και ο Σφακιανάκης σε γνωστό άσμα (για την ιστορία… τον πήραν…)

Βοήθησα μια γιαγιά να βρεί το ΙΚΑ για την ακρίβεια την πήγα ακριβώς απ’ έξω, αφού πρώτα με είχε ακούσει όοοοολη η γειτονιά… “γιαγιά από εδώωωω”… βαρήκοη η γιαγιά

Ξενυχτούσα σχεδόν κάθε βράδυ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Ω… ναι… συνειδητοποίησα ότι  η κουζίνα δεν είναι απλά διακοσμητική συσκευή και άρχισα να μαγειρεύω  για τους  φίλους μου

Τραγούδησα live το happy birthday στην μητέρα μου που είχε τα γενέθλια της, τώρα μεταξύ μας αυτό δεν ξέρω αν ήταν και πολύ καλό αλλά τα αυτιά της μάνας όλα τα αντέχουν

Ξενυχτούσα σχεδόν κάθε βράδυ

ΜΑΡΤΙΟΣ

Την ημέρα που χιόνιζε πήγα στο γραφείο μισή ώρα νωρίτερα παρακαλώ και δεν χρησιμοποίησα τον καιρό ως δικαιολογία για να καθυστερήσω (η αλήθεια είναι ότι τέτοιες ευκαιρίες δεν πρέπει να χάνονται…  εκτός και αν εργάζεσαι στη Μόσχα)

Έκανα υπερωρίες στη δουλειά οικειοθελώς (ανοιχτή παλάμη είναι αυτή Άγιε μου Βασίλη ?)

Ξενυχτούσα σχεδόν κάθε βράδυ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Κρατήθηκα και δεν έβρισα την υπάλληλο της ΔΟΥ που δεν με εξυπηρετούσε… η ψυχούλα μου το ξέρει… εδώ Άγιε Βασίλη κόλλησε και ένσημα υπομονής

Ρακί… πολύ ρακί … αυτά κάνουν οι κακές συναναστροφές… ουπς  αυτό ελπίζω να μην το χρησιμοποιήσεις εναντίον μου…

Και ναι… τη ρακί πότε θα την πιείς ? βράδυ… συνεπώς… ξενυχτούσα

ΜΑΙΟΣ

Κατέβασα νωρίς τα καλοκαιρινά ρούχα… ξεκαθάρισα την ντουλάπα μου και ό,τι δεν ήθελα το έδωσα

Έκανα baby sitting στο παιδί φίλης ενώ είχα πολύ καλή πρόταση εξόδου… αυτό να το τονίσω… ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΞΟΔΟΥ… αχ…

Συνέχισα τις υπερωρίες στο γραφείο και πετούσα με κάθε νέο project

Μείωσα λίγο τα ξενύχτια…

ΙΟΥΝΙΟΣ

Έκανα υπομονή με την μητέρα που στρίγγλιζε στην παραλία “κωστάκηηηηηη…  έλα εδώ” και μετά κυνηγούσε τον κωστάκη να φάει κεφτεδάκια… α και βραστό αυγό

Πήγα σε συναυλία για χάρη μιας φίλης μου μήπως και πετύχουμε τον πρώην της (τύπου ψάξε ψύλλο στ’ άχυρα)

Ξανάρχισα να ξενυχτώ…  καλοκαίρι γαρ…

ΙΟΥΛΙΟΣ

Έσκισα το πλαστό 20ευρω που μου έδωσε ταξιτζής σε ρέστα  (τώρα που το ξανασκέφτομαι μήπως έκανα βλακεία ?)

Ξεποδαριάστηκα για να βρεί η ξαδέλφη μου φόρεμα  και στο δρόμο έπαιρνα όοοοολα τα έντυπα που μοίραζαν οι promoters για να τελειώσουν τη δουλειά τους μια ώρα αρχύτερα

Ξενυχτούσα 2-3 φορές την εβδομάδα… αυτό το λες και πρόοδο για καλοκαίρι

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

Άλλαζα την άδεια μου συνέχεια  για να κάνω το χατίρι συναδέλφου και ξεστόμισα ατάκα που μόνο μεθυσμένος θα έλεγε “ας μην πάρω άδεια, δεν με πειράζει” το χειρότερο είναι ότι το εννοούσα κιόλας

Πήγα και πλήρωσα την ΔΕΗ φίλης που δεν προλάβαινε ενώ ταυτόχρονα  συμπαραστεκόμουν τηλεφωνικά σε φίλο που μόλις είχε χωρίσει (έλα μην κάνεις έτσι… αυτή χάνει…  θα γυρίσει γονυπετής και τα σχετικά) ενώ ο υπάλληλος της ΔΕΗ που με άκουγε συμπλήρωσε “την κάρια… και μένα με έφαγε” είπα να μην τον ψυχαναλύσω και αυτόν…  δεν προλαβαίνω μάνα μου…

Ε και ξέρεις Άγιε μου Βασίλη… ξενύχτια ένεκα ο μήνας…

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Πάντρεψα την κολλητή μου…  είχε προηγηθεί tour  προς εύρεση στεφάνων… λαμπάδων και όλων των σχετικών “γαμοπραγμάτων” (με την καλή έννοια)

Είχα τη γιορτή μου και κέρασα όλο το γραφείο (φαγητά γλυκά και όλα τα συναφή)

Το ξέρω επαναλαμβάνομαι αλλά συνέχισα να ξενυχτώ… οκ… ίσως όχι κάθε βράδυ

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Για αυτόν τον μήνα δεν θα πω τίποτα…  κάνε delete σε όλα και κράτα κλασσικά τα ξενύχτια… ήταν πολλά τα ξενύχτια Άρη… ε σόρρυ Άγιε Βασίλη ήθελα να πω

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Έδωσα τη σειρά μου στο σούπερ μάρκετ σε μια κυρία που είχε μόνο 1 γάλα

Είπα να κόψω τα ξενύχτια και ν’ αρχίσω το γράψιμο… το αποτέλεσμα ? ξενυχτούσα γράφοντας

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Αγόρασα χριστουγεννιάτικα στολίδια με την φατσούλα σου (δεν είναι τυχαίο… καλόπιασμα λέγεται)

Βρήκα συνταγή μελομακάρονων για να φτιάξω… (αν τελικά δεν το κάνω αυτό πειράζει ?)

Kαι φυσικά ξενυχτάω περισσότερο από ποτέ… αλλά και εσύ Άγιε μου Βασίλη αν είχες γνωρίσει αυτό το “Μουσικοπυλιανό” ραδιοφωνικό παρεάκι το ίδιο θα έκανες…  μέχρι και άγιο κολάζουν… !!!

Έτσι κύλισε η χρονιά ή περίπου έτσι… (δεν προέβη και σε ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για το καλό όλων μας… καταλαβαίνεις…) ωστόσο ήμουν ειλικρινής και προσπάθησα να σου δώσω την κεντρική ιδέα.

Και για να έρθουμε στο δια ταύτα αυτό που θέλω να φέρεις είναι… υγεία και χαρά σε όλους… και στον καθένα ξεχωριστά ό,τι  πραγματικά χρειάζεται, ό, τι του λείπει ή ό,τι έχει ανάγκη…  ελπίδα, όνειρα, δύναμη, θετική ενέργεια, στόχο, χαμόγελο, αγκαλιά, έρωτα, όμορφες στιγμές…  και καμιά αύξηση στο Ε9 δεν θα ήταν κακή…

Όσο για μένα ξέρεις τι θέλω… 😉  Αν και με τον απολογισμό που σου έστειλα ή πρέπει να μεγαλώσεις τη νύχτα για να προλαβαίνω να κοιμάμαι κιόλας λίγο ή να μου στείλεις κανέναν νυχτοφύλακα… 🙂

 

 

Σχολιάστε